31 Ağustos 2008 Pazar

büyüyünce doktor olacak ya da doktor olunca büyüyecek


bu yazıda hakkımda bazı bilgiler verilecek.bu bilgilerin verilmesinin sebebi biraz ego tatmini biraz da gereklilikten.
şimdi ben bu sene tıp fakültesinde eğitime başlayacak bir insan evladıyım.
hatta yarın kayıt yaptırmam gerek.kayıt için de 12 adet vesikalık fotoğraf gerek.

peki ya bende bunlar var mı?

tabii ki hayır.

bugün saat 20:00 sularında apartopar sakal traşı olundu ve koşturaraktan açık bir fotoğrafçı bulundu.

ve neyse ki resimler çekildi.

her şeyi son anda yapmak gibi kötü bir huyum var işte.

''olsun ben seni böyle de seviyorum''
''ya ama ben seni çok seviyorum''
''ben de seni seviyorum ya işte''
''halbuki ne kadar da çok sevmiştim''
''tamam işte ben de seviyorum''
'' hep böyle oluyor ama''
''eee yeter ama sen de bokunu çıkardın''
''işte gerçek yönünü ortaya çıkardım''
''afferin böyle devam et''

birisi ''büyümek'' mi dedi?
ben almıyım.

Hiç yorum yok: