31 Ağustos 2008 Pazar

''gün''aydın


bundan önceki yazıda ''gün başlayalı şu kadar dakika olmuş'' gibi bir kısım vardı ya.işte ben o kısım yüzünden bazı saçma ve gereksiz fikirler ürettim.
şimdi gün dediğin ne zaman başlar?
sabah uyanınca başlamaz mı?sonuçta kimse gece tam 12:00 olduğunda ''günaydııın!!!'' diye kapını çalmaz.Gece 12'de de bazı şeyler olur tabii ki.ne bileyim işte.kızlar kabağa oğlanlar tavşana dönüşür mesela.
düşündüm de gün gerçekten 00:00'da başlıyor.
hatta gün bir film gibi.çoğunluk bu filmin başında uyuyor olduğu için de biraz şaşkın oluyor her zaman.başını kaçırdığın bir filmden pek bir şey anlamazsın ne de olsa.
pek keyif de alınmaz o filmden.
tıpkı bu hayatta olduğu gibi.

''o zaman uykusuzluk iyi mi oluyor?''
''ya o da iyi değil aslında''
''uykusuz kalınca hayattan keyif alan görmedim ben.''

evet,hayattan keyif almak pek mümkün değil galiba.neyse biz yine de umudumuzu kaybetmeyelim.

''günaydın''
''ne günaydını be.öğlen oldu öğlen!!!''

Hiç yorum yok: