3 Eylül 2008 Çarşamba

sakızlı muhallebi


öhöm öhöm.

valla yazacak bir şeyim yok bugün.
böyle sakızlı muhallebim var ama onu da ben yedim.

hadi dağılın bakalım.

bu arada süper güçler vardır ya hani çizgi filmlerde falan.benim istediğim bir süper güç vardı ve hatta hala var.bir nevi süpersevgili olup da böyle zamanı durdurayım isterdim.
dolu ama hareketsiz sokaklarda aylakça yürümek.

ya da uçayım.yaz yeri kavururken alayım sevdiceğimi bulutların üstünde turlayalım.

süper güçler iyi gerçekten de.ama sakın düşünceleri okumaya falan çalışmayın.
sonuçları iyi olmuyor.öyle işte.

ve son kez söylüyorum ki:
Peter Pan en kral süper kahramandır.bence.

''iyi ki yazacak bir şey yokmuş aklında''
''bunlar da pek kayda değer değildi zaten''
''uyurken birisinin hayaline sarılmak garip değil mi?''
''ne alaka?''
''boşver''

Hiç yorum yok: