22 Eylül 2008 Pazartesi

yağmur ayini


ben var ya ben,çok tembel bir insanım gerçekten de!!!hem blogun adını ''mendebur günce'' koydum,hem de iki haftadır yazmıyorum.bunun sebebi tam olarak tembellik de olmayabilir.sonuçta ben blog manyağı birisi değilim.''okulun açılmasına kısa bir süre oluşan dayanılmaz sıkıntı''yı atlatmak için böyle bir şey yapmak istedim.okul açılınca pek sallamadım doğal olarak.o zaman ben okulu anlatayım biraz:
öncelikle çok kalabalık.bir sınıfta 200 küsür insanın olması,benim gibi bencil birisinin hiç de hoşuna gitmiyor.''farkedilme katsayısı''nı azaltıyor bu olay.yine de içimde salakça bir mutluluk ve zevk alma var.birisi ağzıma sıçsa ''ooo,farklı bir tat denemek ne de güzelmiş''diyebilirim,o derece.ama okulu gerçekten salak aşıklar gibi seviyorum.öküz gibi çalışmam gerekecek,bir ton bilgiyi ezberlemem gerekecek,hocalara katlanmam gerekecek...ama seviyorum harbiden.

ki daha beyaz önlük olayına da girmedik.

buldum lan!!!
yağmur yüzünden oldu bu.havalar soğuduğu için doğal ortamına salıverilmiş bir hayvanat gibi hopluyorum,zıplıyorum vs.sonuçta ben doğma,büyüme ankara'lıyım ve ankara'nın default havası* gri,bunaltıcı,yağmurlu ve biraz karanlıktır.bir de benim gibi sakatlar bu havalarda mutlu olurlar.biraz da mazoşistlikten galiba.

''eskiden bir çocuk tanırdım.acının onu yücelteceğini sanırdı.''
''belki de yüceltmiştir ve adam olunca da mutlu olmuştur.''
''sanmam.''
''neden?''
''çocuklarınki dışındaki mutluluklar gerçek gelmiyor bana''

...ve çocuklar da artık sokakları terkettiler.arabanın altına topu kaçmayan,ağaçtan düşüp kafasını yarmayan,dizleri hep yara içinde dolaşmayan,vişneye,iğdeye dalmayan,bisiklete binmeyen,oyuncaklarına canlı varlık muamelesi yapmayan..şey çocuk mudur,mudur,mudur?

''küçük adamdır o.yıkanınca çeken kazak gibi.ruhunu öyle bir sıkar ki''

ve tam da şu anda jim morrison kulağıma fısıldıyor ki:

this is the end, my only friend.

this is the end.


*default hava durumu gibi bir tabir kullandığım için kendimi özenti ilan ediyorum.yine de aynı espriyi yaratacak türkçe bir kelime aklıma gelmedi.

1 yorum:

Pveatherfall dedi ki...

oh. sonunda. ne kadar içten yazıyorsun ya. seviyorum abi.