13 Ekim 2008 Pazartesi

1.000.000 Died To Make This Sound


aslında akçay'dan dönünce buraya yazcağım bazı şeyler vardı,ordayken not aldığım.üşengeçliğim yazmama engel oldu.bir de yazasım yoktu pek.tatilde yapacak pek bir şey olmadığı için ben de avatar izledim tv'de.daha önce adam gibi izleme fırsatım olmamıştı ve çok sevdim.tatilden dönüşte dvd'sini aldım onu izliyorum.çok keyifli.

keyifli,keyifli olmasına da bazı sorunlar ortaya çıkmaya başladı.içimde giderek büyüyen bir bunalım yumağı var.

''efendim büyüyor.durduramıyoruz''
''lazer güdümlü iyimserlik füzelerini denediniz mi?''
''evet efendim;fakat onlar da mutsuzluk dalgasına kapılıp yok oldular.''
''kalbe yaklaşmasını engellemeliyiz.tepkimeyi durduramayabiliriz.''
''efendim,sistemi geçici olarak kapatmayı öneriyorum''
''sanırım başka bir şansımız yok.kapatın''

---sistem kapatıldı---
parametre:98098098 kod:1432Uæ523a veri:kja93435 seri no:3252

hasar raporu no:13
-sevinç ve coşku devrelerinin hüzün ve mutsuzluk devreleriyle karıştığı gözlemlendi.
-kalbin ufak ama kalıcı hasarlar aldığı tespit edildi.
-bazı duygusal tepkilerdeki hasarlar nedeniyle iletişim bozuklukluğu ortaya çıktı.
-hafızadaki bazı anılar beklenmedik anlarda ortaya çıkmaya başladı.sebebi araştırılıyor.

geri yükleme isteği işleniyor...

istek kabul edildi

---sistem geri yükleniyor---
parametre:98709235 kod:12765@Â36t veri:tw9j308709 seri no:3252


evet,biraz bilim kurgu insanı oldum bu aralar.bugün okulda çok sıkıldım.çıkışta eski arkadaşlarla muhabbet ettim ve yasemin mori konseri için biletleri aldık.sonra bi de dershanenin ödül törenine katıldım lan!söz1'de ilk bindeydim diye plaket verdiler.

bir de hasta oldum galiba:boğazım çok fena.zaten havaların mallığından belliydi bu.sabah götüm başım donuyor,öğlen pişiyorum.bunalım hali hala var ama geçeceğini düşünüyorum.

çünkü bu hafta ayın yirmisindeki komite için çalışmakla zamanım geçecek.başka yazı yok yani.
bit sin
ti lki
şim şek
dil enci
ik. ..

Hiç yorum yok: