3 Aralık 2008 Çarşamba

aziz olma kılavuzu


yine arayı çok açmışım.8 kasım'dan 2 aralık'a kadar bir şey yazmamam kötü olmuş.''şimdi harika bir yazıyla dönüş yapıyorum'' demek isterdim ama pek matah bir şey beklenmesin.tamam,belki güzel bir şey yazarım ama içimde heves yok.
arada sırada ortaya çıkan yok olma isteğim yine kendini gösterdi.bir süreliğine hayat duruversin,uzayın bir pause tuşu olsa da bassam.neyse bunlar geçici karamsarlıklar,şimdi esas hikayeye gelelim:
ben bu karamsar ruh halindeyken yine bazı karanlık mekanlara uğradım ve onlardan birinde bir kitap buldum.garip bir kitap bu.öncelikle harfler yok,semboller var.kitabı bulduğumda biraz göz attım ama hiçbir şey anlamadım.yine de onu yanıma almam gerektiğini düşündüm ve çantama atıverdim.sonra bir gün beklemediğim bir anda kitabı hissetmeye başladım.bu garip kitapta semboller kelimeleri değil de hisleri çağrıştırıyordu.ilk önce başlığı farkettim:aziz olma kılavuzu.tabi tam olarak bu değildir ama bana çağrıştırdığı buydu.sonra içeriğine baktım çeşitli öğütler vardı.tabi bu kitabın yazım yönteminden dolayı her zaman farklı anlamlar algıladım bu öğütlerden.ruh halim,havanın durumu,güneş'in ay'ın konumu vs.hepsinden etkilenen bir anlam vardı sembollerde.şimdi aklıma gelen bazı öğütleri yazayım:

''kafandaki şeytanları duymamazlıktan gelmemelisin çünkü onlar da bazen doğruyu söyler.yine de dikkat etmelisin:her zaman senin sesin en yüksek olmalı.senin gitmeyi istediğin yol senin için doğru olandır.''

''tanrı senden hep adil olmanı ister çünkü O hiç de adil değildir.''

bir kaç tane daha vardı bunlardan ama kaybolmuş yazdığım not kağıtları.belki ihtiyacı olan birisini bulmaları gerekmiştir.belki de sadece benim gibi var olmaktan sıkılmışlardır.

-bıkkınlık alışkanlığa dönüşmemeli bence.
-her önüne gelen konuşmamalı bence.
-o da senin fikrin tabi.

gereksiz açıklama:burada yazılanlar doğal olarak hayal ürünüdür ama var olmak da pek matah bir şey değildir.

2 yorum:

urutau dedi ki...

kim gerçekten var olduğunu iddia edebilir ki? kaybolmak...görünebilirlikten yoksun kalmak mı sadece? yoksa düşünselliğe karışmak mı?

urutau dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.