20 Nisan 2009 Pazartesi

bir mürekkep lekesi daha

yazmayı özledim ve sadece bu özlemimi gidermek için yazılacaktır aşağıdakiler.bir şey beklenmemesi ısrarla tavsiye edilir.

**hayat tam bir kaos ve ben kendimi bu kaosa bırakmayı tercih ediyorum.bunun güzel sonuçları oluyor fakat her zaman değil.

**benim bir tane kabusum vardır.her şey normalken konuşmak isterim fakat dişlerim ağzımın için çatırdayarak kırılır,tek bir kelime bile söyleyemem.bu kabustan hep yorgun uyanırım.üstelik bir,iki kere de görmedim bunu.hani beş altı tane devam filmi çekilen korku filmleri gibi,hep aynı şeyi kakalar kafamdaki yönetmen.

**bazen annem-babam bir karar alırlar ve ben buna dahil olmak istemem.kendimi onlarla kavga etmek için hazırlarım,bütün öfkemi biriktiririm,kendi istediklerinin olmasını isteyeceklerini varsayarak dolarım fakat...fakat onlar karşı çıkmazlar.
bu anlarda içine düşülen boşluk kadar kötüsü zor bulunur.

**geçen hafta abim istanbul'a gitmişti bir konferans için.dün geldi ve yanında badem ezmesi de getirmiş.çok lezzetlidir bu.işte böyle farklı ve güzel şeyleri görünce hemen aklıma birisiyle paylaşmak geliyor.çok iyi bir insan olduğumdan değil,sadece öyle yapmak istiyorum.

**zaman kavramıyla ilgili sorunlarım var son günlerde.öyle saatler dakikalar da değil burada bahsettiğim.aylardan,yıllardan yana büyük bir kafa karışıklığım var.gariptir ki bazı şeyleri ahlaki yönden değiştiren tek şey zaman.

not:bu yazı zaman için de değişebilir.

Hiç yorum yok: