21 Haziran 2009 Pazar

girizgah


aziz olma kılavuzu'nu bulduğum yere tekrar gittim dün.sebebini bilmiyorum.yalnız kalmak için,kafa dağıtmak için,bir şeyler bulmak için ya da sadece nefes almak için.

-insan bazen sadece nefes almak isteyebilir.
-insan bazen nefes almamayı da tercih edebilir.
-insan...neyse ben sana bir şey demiyorum artık.

bilindiği gibi karanlık bir yerdir orası.isimlendirilmesine gerek duyulmayacak kadar da ıssız.bu sıfatlar en başta kulağa kötü gelebilir fakat böyle yerlere ihtiyaç duyulan zamanlar da vardır.neyse lafı fazla uzatmadan esas meseleye geleyim.bu yerde biraz dolaştım belki yeni bir şeyler bulurum diye fakat kısa bir süre sonra yoruldum ve uyudum.hayatımda gördüğüm en ilginç rüyalardan birini gördüm uykumda.

rüyam o kontrol edilebilenlerden değildi,benim için hazırlanan bir anı yaşadığım rüyalardandı.başkası olduğum bir rüya.bir şeylerin olduğu ve benim sadece izlediğim bir rüyaydı.bir hikayeyi yaşadığım,zamanı ve mekanı belirsiz bir rüyaydı.

-e yeter bu kadar tanım,anlat artık!
-yarını beklemen gerek,şimdi zamanı değil.


''aleinn á ný''

Hiç yorum yok: