18 Ağustos 2009 Salı

öhhöm!

buraya yazabileceğim bir sürü olay geçti başımdan ama yazmadım. canım hiç yazmak istemedi. onlardan bahsetmekle uğraşmadan bir kaç şey söylemek istiyorum.

eğer yaşlandığımda muhtaç duruma düşersem bir yolunu bulup öldürürüm kendimi, nasılsa benim için farketmez ama başkalarına yük olmak istemiyorum. işte bu yüzden yaşlandığımda sağlıklı olmak istiyorum, olabildiği kadar. sporla aramdaki kırgınlığa bir son verip odtü'ye gidiyordum arkadaşlarla ama ramazan başlayınca ara vermek zorunda kaldık.

bazı şeylerin farklı olmasını isterdim demek istiyorum ama bir boka yaramayacağını biliyorum. bu tür şeylere takılmanın anlamsız olduğunu da biliyorum ama takılmadan da edemiyorum.

bir de lush'ın split diye bir albümü var. dinlensin işte, çok güzel.

hani şu eski seni bulsan ne derdin geyiği var ya:
ben uzaktan izlerdim sadece, biraz zorlanırdım belki ama dokunmama taraftarıyım. küçük çocuklar sobaya dokunmak için can atarlar ama uyarılmaları hiçbir işe yaramaz ta ki dokunana kadar.

ha bir de ilerde benim de bir çocuğum olabilir. şu anda onu benim olmak isteyip de olamadığım şey yapma arzusundayım. bunun bencilce olduğunu bile bile. zamanla bu isteğin kaybolacağını umuyorum.

yazdıklarımı pek beğenmiyorum bu aralar. özellikle de böyle karmakarışık olunca ama bir kaç güzel fikir geldi aklıma. aslında hep geliyor da bu sefer bir yerlere not etmeyi akıl ettim. heyecan yap diye önceden söyledim. bloga ilk başladığımdaki hitap şekline de devam etme kararı aldım çünkü bu blogu ileride okumak için yazıyorum.

n'aber abi?

bu yazımda bir sürü imla hatası falan olabilir. hiç sallamadım valla.

1 yorum:

cem dedi ki...

spora devam! hem dinç tutar, hem bunalımını bir nebze olsun giderir. he mi?