16 Eylül 2009 Çarşamba

she looks too pretty, try to catch her.

önceki bir yazımda belirttiğim ''eğer bir şeyi hayal edersem onun gerçekleşmesini engellemiş olurum'' durumuna zerre kadar inanmıyorum artık. eğer bu talih, şans vs işlerine bakan birisi okuyorsa bunu hiç de umrumda değil. hayalimi de kurarım, gerçekleşsin diye de çabalarım.

umut var biraz hatta gülümseme bile var işte.

bir de boktan bir yazı yazdığım anlaşılmasın diye şöyle bir klip ekledim.

param name="wmode" value="opaque" />param name="menu" value="false" />

*:başlık tıptaki milyonlarca kolay hatırlatma cümlelerinden birisidir. baş harflerine bakınca akla karpal kemikler gelir:scaphoideum-lunatum-triquetrum-pisiforme, trapezium-trapezoideum-capitatum-hamatum.

1 yorum:

jobberknoll dedi ki...

'eğer bir şeyi hayal edersem onun gerçekleşmesini engellemiş olurum'
gerceklesmemesinden korkmak, hayal kirikligina ugramamayi istemek' incinmeyi reddetmek. oysa "seyler" hayal edilmek icin var.