21 Şubat 2012 Salı

neden olmasın ki?


Until We Bleed by Lykke Li on Grooveshark

Bak şimdi, bu şarkı çocukken balkondan sarktığımdaki gibi bir his oluşturuyor bünyemde. İlk önce kafanda göğsümü balkon demirine yaslayarak sarktığımı canlandırdın büyük ihtimalle ama benim bahsettiğim o değil. Sırtımı demire yaslayıp gökyüzüne bakıyorum ve kara bulutlarla dolu gökyüzü sanki garip bir okyanusmuş da ben çok yüksek bir yerden sallanıyormuşum gibi. Bütün sıkıntılarım damla damla toplanıyor o okyanusta ve düşersem beni boğacak sanki bütün o kötü düşünceler. Sonra bulutların arasından ışık hüzmeleri sızıyor. Güzel şeyler de oluyor yani.

Lykke Li'nin albümlerini dinlemiştim ama bu şarkı bir tane EP'sinde varmış ben de Misfits sayesinde keşfettim. Yine kurban olduğumun Britanyasından çıkan güzel bir dizi, daha üç bölüm izledim ama baya sardı. Sınav yaklaştıkça yeni şeyler keşfetme geleneği yine tam gaz devam ediyor, hadi hayırlısı. Her gün yazayım ben, sonuçta günce dediğin öyle olmalı değil mi?

O değil de doktorluk yurt dışında yaşama planları olan birisi için olabilecek en kötü meslek diyorlar. Yaptığım kısa ve yüzeysel araştırma sonucunda bunun doğru olma ihtimalinin baya yüksek olduğunu da gördüm. Baya zor olacak gibi duruyor ama iyi yanlarını düşündükçe bütün bunlar önemsiz ayrıntılar gibi görünüyor. Yapabilecek çok şey var değil mi? Mesela şimdi bu yazıyı bitirdikten sonra,

a)bilgisayarı kapatıp ders çalışabilirim
b)bilgisayarı kapatıp ders çalışmaya başladıktan 15 dakika sonra sıkılıp kitap okuyabilirim
c)bilgisayarı falan hiç kapatmadan şöyle usulca BF3 açıp tankla tüfekle big ass patlamalar yaratıp stres atabilirim
d)bilgisayarı falan hiç kapatmadan Misfits'in dördüncü bölümünü izlerim
e)bilgisayarı kapatıp önce odamı sonra evi sonra şehri sonra ülkeyi bile terk edebilirim

Çok fazla olasılık var ve garip bir şekilde hepsi kafama yatıyor. Yani neden olmasın ki?

Hiç yorum yok: